Proef draaien in het Boenderbos

2023-01-19
19/01/2023

Nu het gedichtenmateriaal af was en het een eerste keer was uitgeprobeerd in de klas in het begin van de week was de derde graad klaar om het hele pakket voor te leggen aan Leo in het Boenderbos en hem er in zijn eentje op los te laten: "Maak in vijf versregels een goed gedicht bij het bronzen beeld dat je hier ziet.".

Samen zochten we naar het beste dichtersplekje in de buurt van het beeld (waarbij een groepje leerlingen een kort vers had geschreven). Ook de wegwijzers en aandachtsborden werden verspreid in het bos en de tuin opdat de bezoekers zondagnamiddag zeker hun weg zouden vinden naar de juiste beelden.

We heten iedereen van harte welkom op ons schoolfeest. Op het einde van de wandeling doorheen het Boenderbos is er een kleine verrassing voor de wandelaars.