Opvang

Voor wie en door wie?

Ouders die buitenshuis werken kunnen voor hun kinderen opvang krijgen voor en na schooltijd.

Er zijn momenteel 3 personen die instaan voor de opvang. Voor de voorschoolse opvang is dit Annemiet Bongaerts en Myriam Simons (dinsdag). Na schooltijd houden Leona Timmermans en Myriam Simons toezicht. Op woensdagnamiddag is er naschoolse opvang mogelijk (tot 14.00 uur) Af en toe valt er iemand voor hen in zodat de opvang steeds gewaarborgd is. Bij dringende reden kan je de persoon die instaat voor de opvang bereiken op het schoolnummer 011/63.64.84.

De school zoekt nog extra vrijwilligers die toezicht willen houden en met de kinderen willen spelen. Heb je interesse neem dan zeker contact op.

Wanneer en waar?

's morgens is er opvang mogelijk vanaf 6u45 tot 8u30. De voorschoolse opvang gaat door in de eetzaal van de school. Vanaf 8u30 is er toezicht op de speelplaats. 's Avonds is er opvang vanaf het einde van de school tot ongeveer 18u00. Op woensdagnamiddag kan de opvang worden georganiseerd tot 14u00.

Prijs?

De prijs bedraagt 0,50 € voor ieder begonnen kwartier. De kinderen zijn tijdens de opvang verzekerd. U ontvangt hiervoor op het einde van de maand een factuur.

Hoe inschrijven?

Voor inschrijvingen en/of vragen kunt u terecht bij de directeur; Geert Bruers. Klik hier om te zien hoe u contact kunt opnemen.

Opvang op niet-schooldagen?

Wanneer u ook opvang nodig hebt op niet-schooldagen, kunt u beroep doen op kinderopvang 'Kadee' in Oudsbergen (Meeuwen).
Meer info over 'Kadee'