Complimentenbingo

2021-06-29
29/06/2021

Juffrouw Jolien stelden samen met de kinderen een bingo samen. Eerst moesten ze nadenken over complimenten: wat is een compliment, voorbeelden geven... Daarna volgde een klasgesprek: geef je graag complimenten, krijg je graag complimenten, vind jet dit moeilijk... Tenslotte werd er samen een complimentenbingo gemaakt. Ze bedachten complimenten om hierop te zetten. Doorheen de laatste schooldagen moesten ze goed luisteren naar de complimenten die ze kregen van hun klasgenoten. Deze duidden ze aan op de het bingoblad. De opdracht was ook zoveel mogelijk complimenten te zeggen aan elkaar. Wie heeft bingo voor de laatste schooldag?

Een bijkomende opdracht: Knutsel, teken, kleur, ... voor jouw geheime klasgenoot en geef hem/haar een compliment.