Voorleesweek '

2022-11-25
25/11/2022

Zie de ogen van je leerlingen fonkelen van amusement en schitteren van plezier tijdens het leuke verhaal dat we hebben gekozen: Appartemensen van Dimitri Leue.

Op maandag 21 november startte onze voorleesreis met niemand minder dan acteur en schrijver Dimitri Leue. Elke dag las hij online voor uit zijn boek 'Appartemensen'. Iedere dag zag je de ogen van de leerlingen fonkelen van amusement en schitteren van plezier tijdens het leuke verhaal.

Bonnie woont in een van de appartementen van de 'Bloemenwijk'. De mensen wonen er allemaal onder één dak, maar zeggen nauwelijks goedendag tegen elkaar. Daar wil Bonnie verandering in brengen. Wie zijn de mensen die zich verschuilen achter de namen op bellen en brievenbussen? Bonnie trekt haar stoute schoenen aan en begint aan haar missie. Ontdekken jullie mee wie daar woont?

Wil je het boek ook lezen, dan kan je het lenen in de bibliotheek? Veel leesplezier!