Recordverslag

2022-03-21
21/03/2022

Enkele citaten uit de verslagen van de leerlingen:

Klas 3 en 4 deden een klasrecord op maandag 21 maart. Om mee te doen moest je inschrijven voor 21maart om 12 uur. De leerlingen van het 4e leerjaar maakten mooie affiches.

Eerst moesten we 3 snoepspekjes in onze mond steken en dan een tongbreker zeggen. Thuis werd er goed geoefend.

De tongbrekers zijn: De slome slak eet slappe sla of Gooi geen groene groenten in de grote gracht. Juffrouw Kirsten had spijt dat ze niet kon meedoen.

Iedereen was gewonnen. Daarna hielden we nog een tweede wedstrijd. Nu moest je binnen de minuut zoveel mogelijk de tongbreker 'De slome slak eet slappe sla' zeggen met 3 snoepspekjes in jouw mond.

Juffrouw Annemie was gewonnen. Zij zei 33 keer de tongbreker in één minuut. De winnaar van de kinderen was Robbe. Het was een spannende wedstrijd.

Je kan het thuis ook proberen. Misschien kan jij het record verbreken? Succes!

Volgend jaar ga ik aan de juffrouw vragen of we zo iets nog gaan doen!