20 jaar MOS

2022-03-07
07/03/2022

MOS bestaat 20 jaar en zij vieren dit graag samen met de hun scholen. Onder de vlag #BedanktomteMOSsen roepen ze iedereen in hun netwerk op om op hun beurt bedankjes uit te delen aan al wie samen met hen MOS’te.

Onze school is één van de strafste partners, want onze milieuprojecten zijn bewonderenswaardig. Denk maar aan het project van de Abeekvallei, Red de egel, Bijzonderproject, De Olieslagmolen, Grasduinen Van bos tot boer, … Knap hoe de leerkrachten en de leerlingen steeds samen MOSsen met diverse partners.

Om ons te bedanken voor al dat harde werk, kregen de leerlingen van de 2e graad een gratis workshop van Villa Basta, om een stopmotion te maken, in het thema van de campagne van MOS.

Van harte dankjewel aan de begeleiders van Villa Basta en aan Phillppe Plessers, MOS- begeleider