Ga je mee op tocht door onze provincies?

2021-06-10
10/06/2021

Samen met hun partner maken ze een aantrekkelijke affiche met informatie over een Belgische provincie. Nadien presenteren ze deze provincie aan hun medeleerlingen. Aan de hand van een stappenplan werkten ze enthousiast aan hun opdracht.

Stap 1: Opzoekwerk. Verdeel het werk, werk samen als een goed team.

Stap 2: De affiche samenstellen. Zorg goed dat jullie beiden hieraan meewerken, verdeel het werk.

Stap 3: De presentatie. Jullie zullen die affiche aan de medeleerlingen voorstellen. Bereid jullie goed voor.

Na de presentatie volgde er een reflectie. Iedere provincieaffiche zag er anders uit. Maar de opdracht was zeker geslaagd. Ze weten nu meer over het toerisme, ontspanning, cultuur, ... in de provincies van België. Ze kennen nu veel bezienswaardigheden in onze provincies waar ze tijdens de vakantie misschien een bezoekje kunnen brengen...