Ouderraad

Wat doet de oudervereniging?

De oudervereniging is een groep ouders die zich samen inzet voor de werking van de school en via allerhande activiteiten een extraatje wil bezorgen aan de kinderen.
Dit is onder andere een bijdrage voor de schoolreizen, een afscheidsreceptie voor de kinderen van het zesde leerjaar, de gulle hand van de sint, aankopen van materialen (enkele voorbeelden die de laatste jaren werden aangekocht zijn de driewielers, de loopfietsjes, de picknicktafels en de trampoline in de turnzaal) Ook heeft de oudervereniging de kosten helpen dragen voor de nieuwe rolgordijnen in de kleuterklas,...

Werking?

De oudervereniging vergadert een aantal keer per jaar. Op de agenda van zo'n vergadering staat de planning van de activiteiten (dit zijn bijvoorbeeld de kienavond, het sinterklaasfeest, verkoop van ontbijtpakketten, het schoolfeest,...). De activiteiten die reeds achter de rug zijn worden geƫvalueerd. Het financiƫle plaatje wordt bekeken en er wordt beslist waar er geld aan besteed zal worden.

Interesse?

Heb je interesse om lid te worden van de ouderraad, laat dit weten aan meester Geert of aan ... de huidige voorzitter van de oudervereniging.