Algemeen nieuws

Insomnische kerstboodschap voor iedereen!

2021-12-24
24/12/2021

Morgenvroeg om 9u brengen de leerlingen van het vijfde leerjaar in de kerk van Ellikom het kerstverhaal (in een modern kleedje weliswaar). Deze namiddag hebben ze samen met Jef Thaens en Kherim, oud-leerling en tevens organist in de kerk van Ellikom, geoefend om de kerstboodschap 'stilzwijgend' over te brengen. Met de huidige maatregelen was het niet gemakkelijk om het verhaal van de geboorte van Jezus muzisch vorm te geven. Maar de leerlingen hebben al hun talenten en vaardigheden aangesproken waardoor de kerstboodschap (die zijn begin kende op school in december tijdens de maandopening) zeker zal overkomen. Jef was tevreden, Kherim zag het helemaal zitten en de juf zag dat het goed was. Iedereen welkom morgen in de kerk! Zalig kerstmis!