Algemeen nieuws

Oktober is gestart!

2021-10-05
05/10/2021

We hebben de maand september alweer afgesloten, wat vliegt de tijd. Ook wij als school hebben samen met de kinderen de maand afgesloten en gekeken wat er binnen dat vorige maandthema al allemaal gebeurd was. Weet je het nog: Iedereen telt!

Samen met alle kinderen hebben we gekeken wat er in de boom hing, want elke klas had er toch iets leuks ingehangen. Omdat het voor jullie als ouders wat moeilijker was, besloot ik dan maar om het aan de poort te gaan hangen. Maar ik kreeg het er niet alleen uit de boom. Gelukkig vroegen juf Lieve en juf Liesbeth wat ze voor me konden doen. Zo hebben ze mij geholpen met een ladder en een schaar om zo alles uit de boom te krijgen. Daarna hebben we dan helpende handen in de boom gehangen. Want zoals jullie misschien wel konden raden is het nieuwe maandthema: Wat kan ik voor je doen?

Samen met de kinderen kwamen we tot het besluit dat wij best wel veel kunnen doen voor elkaar. Op de speelplaats kinderen helpen als ze verdrietig zijn, in de klas iemand helpen als hij of zij het niet goed begrijpt, mama en papa helpen in het huishouden, …

Ja zelfs kleine kinderen komen met grootse ideeën.