Algemeen nieuws

Scholenveldloop

2021-09-13
13/09/2021

Vandaag hebben alle leerlingen van het lager het onderste uit de kan gehaald. Ze hebben allemaal gelopen alsof hun leven ervan afhing. Jammer genoeg heb ik nog geen beelden, maar deze volgen snel!

En dan heb ik het niet over de brandoefening van deze ochtend, maar wel over de scholenveldloop. Wat een sportieve kinderen heb ik gezien. Ik ben er wel jaloers op hoe goed zij dat allemaal gedaan hebben. Zoals in elke wedstrijd zijn er ook kinderen die toch net iets beter waren dan de rest, zij hebben allemaal een podiumplekje, een diploma en een finale ticket kunnen bemachtigen. Natuurlijk is iedereen een winnaar en daarom krijgt iedereen die mee heeft gedaan ook nog een lekkere appel.

De kinderen met een finaleticket mogen, als ze dit willen, op woensdag 22/9 meenemen naar de atletiekpiste in Meeuwen. Hier lopen al de finalisten van elke school tegen elkaar, meer info hierover kan je vinden in de mail die je van de school zal ontvangen.