Algemeen nieuws

De kop is er af!

2021-09-01
01/09/2021

Vandaag was het zover, de kop is er af. Gelukkig is dit niet letterlijk, want dat zou niet zo leuk zijn. En leuk, dat was het net wel. Ik heb heel veel gelukkige kinderen gezien. Ik heb ook enkele traantjes gezien, gelukkig waren de meeste wel van blijdschap.

Ze hebben al veel leuke dingen gedaan in de klas. Zo zag ik kinderen een leuke rebus oplossen, een tekening of een tekstje maken over hun vakantie, er waren er zelfs die een heus ballonnenfestijn hadden gehad.

Ik zag zelfs kinderen die al pizza's aan het bakken waren (jammer genoeg waren het geen echte), andere waren een dierentuin aan het bouwen voor de dinosaurussen en nog andere waren volop aan het genieten van een glijbaan in de klas.

Ja hoor, plezier hebben ze wel gehad vandaag!

Op het einde van deze eerste schooldag hebben we een gezamenlijke afsluit gedaan. Hier zijn we te weten gekomen wat het 'thema' is van deze maand. Als jij het ook wil weten, dan kan je gewoon even een kijkje nemen in de mededelingenkast die aan de schoolpoort hangt. Ook hebben we dan nog even al de jarigen die in de vakantie jarig waren in de bloemetjes gezet. Ook hier zag ik weer veel gelukkige gezichtjes.

Ja hoor, plezier hebben ze echt wel gehad vandaag! En morgen??? Morgen waarschijnlijk ook!