Nous disons: "Merci pour tout!"

2021-06-25
25/06/2021

Deze namiddag vierden we meester Johan die op 1 september op pensioen zal gaan. De leerlingen en zijn collega's wilden hem door middel van enkele creatieve opvoeringen en geschenkjes dank je wel zeggen voor alles wat hij voor ons de afgelopen jaren betekend heeft. De derde graad verraste de meester met een vijftal gymnastiekoefeningen uitgevoerd met een elastische band. Aangezien meester Johan graag op reis gaat naar Frankrijk en de Franse taal machtig is, werd hij door de leerlingen van het zesde begeleid in het Frans. Zij waren weliswaar wat nerveus, maar dat nam niet weg dat zij vlot de Franse instructies konden doorgeven aan de meester. We wensen dat de meester veel deugd gaat beleven aan zijn pensioentijd samen met zijn vrouw Anita, zijn favoriete juf Anneleen en zijn zoon Bram. Proficiat, meester Johan!